Na podlagi potreb tržišča smo razvili tudi nekaj namenskih rešitev, ki jih še posebej odlikuje mobilnost, tehnološka naprednost, preglednost in enostavna uporaba.
Mobilna rešitev Sofer.net omogoča zanesljivo in enostavno spremljanje izdane/vrnjene embalaže s strani kupcev. Vsak šofer je opremljen s tablico, na katero si pred odhodom na teren naloži ti. Nakladalni nalog. To je seznam vseh dobavnic do kupcev in lastnih maloprodajnih enot na relaciji, po kateri šofer razvaža blago. Kupec lahko dobavnico vidi na tablici, jo elektronsko podpiše in tak izvod prejme po elektronski pošti. Vsi podpisani dokumenti se istočasno shranjujejo v eArhiv, ki je del ProPIS. Če kupec blago plača z gotovino, šofer vnese plačilo računa ali dobavnice.
Po prihodu na centralo šofer izpiše rekapitulacijo vrnjene embalaže in pobrane gotovine. S tem je zaključil nakladalni nalog in si lahko naloži novega.
Rešitev deluje v načinu »Off line«, kar povečuje robustnost delovanja v vseh pogojih.
Razvili smo dve namenski rešitvi za obravnavo skladiščnih premikov (tipično med proizvodnjo in skladišči), ki delujeta na namenskih robustnih napravah, primernih za delovanje v industrijskem okolju.
Obe rešitvi zagotavljata:
Modul mSP je mobilna rešitev, ki deluje v brezžičnem omrežju v nekem skladišču na Android dlančnikih z vgrajenim skenerjem črtnih kod.
Modul SP.net je »desktop« rešitev, ki deluje na »touch« ekranih, ki imajo priklopljen ročni skener in običajno tudi termični tiskalnik za izpis etiket.
Rešitev je razvita za optimalno delovanje na »touch« ekranih in podpira vse funkcije, ki jih potrebujemo za normalno delo na blagajni:
Rešitev je prirejena tudi za delo v gostinstvu (bifeji, menze ipd). Vse blagajne delujejo tudi kot davčne blagajne, vsak račun se sproti poroča na FURS.
Mobilna rešitev mAP omogoča enostavno knjiženje dobavnic pogodbenim kupcem, ki jih oskrbujemo na terenu brez predhodnega naročila. Vsak šofer je opremljen s tablico ali pametnim telefonom, na katerega si pred odhodom na teren naloži stanje zalog na vozilu, seznam vseh artiklov s cenami in seznam vseh kupcev, ki jih oskrbuje nalog. Pri kupcu odpre novo dobavnico in skenira artikle, ki jih proda. Kupec dobavnico elektronsko podpiše in tak izvod prejme po elektronski pošti. Vsi podpisani dokumenti se istočasno shranjujejo v eArhiv, ki je del ProPIS. Po prihodu na centralo šofer pošlje vse dobavnice v ProPIS, kjer se uskladi stanje zalog za njegovo potujoče skladišče.
Rešitev deluje v načinu »Off line«, kar povečuje robustnost delovanja v vseh pogojih.