Domov  Poslovna informatika  ProPIS  Osnovna sredstva

Osnovna sredstva

S preglednimi in pravilno vrednotenimi osnovnimi sredstvi vplivajte na uspešnost vašega podjetja

 


 
  Kaj omogoča in zakaj ta modul potrebujete v vašem podjetju?
Računalniška rešitev omogoča vodenje registra osnovnih sredstev od nabave osnovnega sredstva, aktiviranja osnovnega sredstva, obračuna amortizacije, revalorizacije in revalorizacije amortizacije do izločitve osnovnega sredstva iz nadaljnje uporabe (prodaja, odpis, inventurni manjko ipd.). Rezultati obdelav so številni pregledi in izpisi, ki jih zahteva celovito vodenje osnovnih sredstev ter avtomatski prenosi podatkov v Glavno knjigo.

  Katere odlike izkušeni uporabniki še posebej cenijo?Glavne odlike računalniške rešitve Osnovna sredstva so velika preglednost, enostaven vnos in popravljanje podatkov, zelo prilagodljiv ter uporaben generator poročil ter enostaven prenos temeljnic v glavno knjigo.

Vsi postopki obračuna amortizacije, revalorizacije, revalorizacije amortizacije, ažuriranja amortizacije in revalorizacije v registru osnovnih sredstev so avtomatizirani, ponovljivi in polno sledljivi, kar olajša uporabo programa in poveča njegovo zanesljivost.


 


 

Več

 

Za podrobnejši opis predstavitvenega prospekta v .pdf formatu kliknite na sliko.

Za ogled predstavitvenega prospekta potrebujete Adobe Reader.